۳ پاسخ

من ۳۵ هفته رفتم
۲۳۶۰ بود
آره خوبه وزنش همین آخرا دیگه زیاد میشه وزنش
۳ به بالا دنیا میاد

۶۰۰ گرم اضافه کن میشه ۳۳۰۰
حالا ۵۰ گرم این طرف با اون طرف
خوبه

من ۳۸ هفته سونو دادم ۲۷۰۰ بود ۵ روز یبعد سزارین شدم ۳۴۸۰ بود
سونو دقیق نیس

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی