عزیزان لگد زدن جنین مثل نبض میمونه ؟

۷ پاسخ

چرا من لگداشو آنقدر پایین احساس میکنم خیلی پایین تر از ناف میگن از ۱۶هفته میاد بالا پس کو

اره عزیزم مثل نبض

والا الان لگد میزنه من پاشو قشنگ حس میکنم میاد بیرون از سطح شکمم

اولاش اره

ن جوری لگد میزنع از شکمت معلومه ک لگده اون سکسکه س ک حالت نبضه من قشنگ حس میکنم لگداشو ضربه زدن و کش و قوس اومدناشو

توی هفته شما اره
هفته های بالاتر قشنگ با پا میاد😄

ن نبض اگ دیدی پشت هم هستش سکسکه میکنه

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی