هزینه سزارین دوم چنداست

۲۷ پاسخ

بستگی داره کدوم بیمارستان بری
دولتی اکه تامین اجتماعی میری بیمه داشته باشی رایگانه
ولی خصوصی الان بالای 50تومنه

من دولتی با بیمه تامین اجتماعی یک ملیون و ششصد شد

دولتی بدون بیمه ۳۰ تومن

دولتی رایگانه

من دولتی رفتم500گرفتن

اجباری،رایگانه.من ۲۰روز پیش انجام دادم

من زایمان اولم
دکترم ۲۰ تومن زیر میزی میگیره برا زایمان دوم که کمتره احتمالا

من بیمارستان خصوصی زایمان کردم ۶۳
البته ۳۵ رو بیمه پایه و تکمیلیم پرداخت کردن مابقی خودمون

نیمه خصوصی ۳۰ دادم

بیمارستان خصوصی با بیمه تکمیلی سقف بیمه نامحدود هیچی ولی اگه بیمه نداشته باشی ۷۰ تومن ،دکتر هم اگه زیر میزی بگیره که هیچ ،دکتر من زیر میزی نمیگیره

بیمارستانخصوصی شفا تو ساری ۵۵ تومن

بستگی به دکترت داره عزیزم.بعضی دکترها
دستمزد بابت سزارین اجباری میگیرن .هزینه بیمارستان هم که کلا جداگانه هست

خصوصی زایمان کردم۸۰ تومن

برای من دوممه دکترم گفت کد میخوره ۱۰۰ تومن میشه

بیمارستان خصوصی من چندتا پرسیدم همش یا ۷۰یا ۸۰بودن بدون دستمزد دکتر که بین ۲۰،۳۰،۴۰بود کلا بالای صد

من خصوصی زایمان کردم ۷۰تومن

دولتی کم
خصوصی فرقی نداره زیاد

بیمارستان دولتی رایگانه

دولتی تامین اجتماعی داشتم رایگان بود

دولتی ازاد من‌پرسیدم 35تومن

دولتی رفتم حدودا مجانی🙂

دولتی رفتم هیچی ندادم

من بیمارستان مردم‌پرسیدم ۲۰تومن بیمه تکمیلی مون بده باز گفت۳۰تومن تقریبا همراهتون باشه🤦🏻‍♀️

من پرسیدم ۳۰

بستگی به بیمارستان داره یه بیمارستان
پرسیدم 28
یه بیمارستان پرسیدم 38
بیمارستان انصاری و نیکان چهل و خورده ای

من بیمارستان خصوصی بودم...با بیمه تکمیلی ما قرار داد داشت و دکترم خودش سزارین کرد
کلا شد یک ملیون و سشصد

دکتربه من گفته ۸تا۱۰بیمارستان دولتی

سوال های مرتبط