من میخاستم بگیرم پشیمون شدم وقتی شیر میدی واجب نیس زیاد
دختر من بیشتر شیرمو میخوره تا غذا اینجوری گفتم بهش ظلم میشه..
من شنیدم بچه غذا خور باشه روزه به مادر واجب هست حالا بازم میتونی زنگ بزنی از پاسخگویی مسائل شرعی قم بپرسی.
من که پسرم کامل غذا نمیخوره از صب تا شب ۱۰۰ بار شیر میخوره نمیگیرم
غذای اصلی بچه که شیر نیست وقتی غذا خور شده وهمه چی میتونه بخوره
منم دخترم شیر خودمو میخوره
میخوام فردا بگیرم ببینم چجوری میشه اگه تونستم و خودم و دخترم اذیت نشدیم میگیرم اگم ک نتونستم یا کلا نمیگیرم یا اینکه یک روز درمیون میگیرم
من قصد دارم یک روز درمیون بگیزم بازم خودت ببین چطوری فردارو بگیر الان ک روزا کوتاهه اگه تونستی بقیشم بگیر نتونستی سخت نگیر
پسر من که شیر خشک میخوره من اصلا تو خودم نمبینم الان سر دندون خیلی اذییته به من چسبیده صبح تا شب نق میزنه من ۳ بار سزارین شدم سر این پسرم واقعا خیلی بی جون شدم از بعد زایمان
نه عزيزه من وقتي بچه ت داره از تو تغذيه ميكنه روزه ي چي !!!!!!!!!! بخدا كه خدا خودش راضي نيست
ن بابا چ اجباری هست بچه تو رو با اعصاب و سرحال لازم داره
من نمیگیرم ولی اگ شیرت قطع نمیشه میتونی بگیری
من دخترم زیاد شیر میخاد و غذا نخورم اصلا شیر ندارم
اگر شیرمیدی نگیر
من خیلی اشتباه کردم ، رژیم گرفتم . شیرم کم شد دیگه لب نزد 😔
خدا اجازه داده ، بنده نباید گیر بده 😉
من فردا رو امتحانی میگیرم دختر منم زیاد شیر میخوره
نه نگیر چرا عذاب بدی به خودت؟بچه گناه داره.
من ک عمرا بگیرم
منک فردا رو میگیرم اگ اذیت نشدم خودم و بچم ک ادامه میدم
من میخام بگیرم حداقل ببینم میتونم یانه اگ نتونستم دیگه بیخیالش میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.