۴ پاسخ

به نظر من ربطی نداره

اره بایدم بخوری ولی از ۳۷ هفته
یک فنجون عرق کاسنی رو تو یک پارچ آب بریز طی روز بخور

کدوسبز من میخوردم خوب بود

من میخورم بخور شاید بگیره اما کمتر

سوال های مرتبط

مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۸ ماهگی