خانوما از ماه چندم عرق کاسنی بخورم بچم زردی نگیره؟

۵ پاسخ

عزیزم زردی اصلا ربطی ب تغذیه نداره
خودتو اذیت نکن.

عرق کاسنی اصلا ربطی به زردی نداره، دکترم امشب بهم گفت اصلاا نخورر

ابجیم سر باارداری اولش ۲۰ لیتری کاسنی خورد از هفته ۳۴ به بعد ولب بچش زردیش ۲۱ بود
اصلا ربطی به خورد و خوراک نداره زردی دلیلش فقط عدم تطابق خون مادرو فرزنده که بعد تولد با شیر بچه تغذیه بشه باعث دفع بیلی خونش میشه و زود خوب میشه

از ماه ۷
روزی یه استکان عرق کاسنی وشاطره بخور
وقتی بچه دنیا اومد هم بخور

میگن ۶ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۸ ماهگی
مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ مامان ❤️ فاطمه آلا ❤️ ۱۱ ماهگی