۶ پاسخ

تا جایی ک میتونی ب بچت شکلات صبحانه و چیزای کاکائویی نده

کاکائو هم بیش فعال می‌کنه هم کم خونی میاره ندی خیلی بهتره

تا میتونی نده کاکائو غیراز اینکه پیش فعال میکنه ودندونارو خراب چون توایران اصلش نیست مواد دیگه قاطیش میکنن خوب نیست

کاکائو بیش فعالی میاره زیاد نده

از یک سالگی میشه
ولی میگن کاکائو انرژی بچه رو زیاد می‌کنه. اگه هم خواستی بدی برای صبحانه بده

ازيك سال ميشه ولي تاجايي كه ميشه ندي بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان جانان 🎀 مامان جانان 🎀 ۱۳ ماهگی