دقیقاپسرمن.دیگران بهم میگن بیش فعاله .وحشی .عصبیه خیلی ناراحت میشم
من تجربه ی خودم رو میگم
روزهایی ک برا اولین بارها شروع میکنن ب انجام این کارها ک معمولا تو یک سالگی اینطوراست نه باید واکنش خوب داشت(خنده و ....) و نه واکنش تند،پسرم تابحال یه چیز میخواست گفتم نه،هی اصرار،هر طوری اومدم قانعش کنم نشد
گفتم نه من دارم میخوابم(یکم صدام بالا بردم)
بدش اومد،چند ثانیه سکوت کرد بعد زد تو پام
من گفتم عه چی شد؟پشه بود رو پام؟
گفت آره پشه بود،بعد آروم و از رو کنجکاوی برا اینکه پشه ی خیالی رو بکشه میزد تو پام
قلب بچه ت خودت پیدا میکنی کم کم
ک هر بار چ رفتاری نشون بدی
یه بار مقاومت،یه بار پرت کردن حواس،یه بار .....
وای وای یاد پسرم افتادم .چ روزایی بود.تاسه سالگیش همینجوری بودعاصی بودم ازدستش.ایشالا زودسه سالش شه راحت شی عزیزم
من به دخترم میگم ن مامان زدن ممنوعه ما همدیگرو ناز میکنیم بوس میکنیم ممنونم ک الان داری منو میبوسی
دخترمم سریع شروع میکنه بوسیدن
گاهی وقتا ک حوصلم کمه داد ک میزنم سرش بدتر گاز میگیره
من نمیدونم چرا بچه ها الان اینجورین واقعا این نیشگون گرفتن آخه چ کاررریع
تنها نیستی خواهر پسر منم همین🤧
ولی خب من از چیزی ک بدش میاد تهدیدش میکنم مثلا باشه اللن منم میام ناخونات کوتاه میکنم یا والا شده تهدید فندک هم میکنم جواب میدن
البت گاهی اوقات هم شده سرش گرم گردم ب چیزا دیگ مثلا فلان بازی یا فلان فیلم
عزیزم اکثربچه ها یه تایمی همینن پسر منم ازین کارا میکنه فقط باید با صبوری حواسشو پرت کنی چندوقت بعد اوکی میشه
من وقتی واکنش نشون میدم بدتر میکنه. فقط مکث میکنم نگاش میکنم ی دقیقه نشده معذرت خواهی میکنه، اما وقتی داد میزنم اونم بدتر میکنه
مثل پسر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.