من چهار شب پیش مولفیکس سایز چهار ۳۴ تایی ۳۵۰خریدم تولید همین ماه هم بود
امشب دیدم ۵۰ تایی سایز ۵ یک میلیون دو سه هفته پیش شوهرم ۴۹۰ خریده بود
من امروز گرفتم مای بی بی 370
من مارک o Baby گرفتم ۲۸تایی سیصدهزار
من دیروز ۳۶۵تومن گرفتم قیمت قدیم بود 😂از فردا خبر ندارم بخوابم چی میشه ؟
وای اصلا قیمت پوشکو نگو که همه ماتم گرفتن
هنه گرون شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.