۳۱ پاسخ

قیمت جدید ارههه

میگن قیمت جدید بالا رفته

درخواست دوستی دادم

اره یک هفته پیش تاپیک گذاشتم گفتم اگه قیمت قبل دیدید حداقل ۱۰یا۲۰ تا بگیرید

اگه قیمت قدیم جایی گیرتون اومده حتما بخرین
شده مثل روغن

بله عزیزم گرون شده
من هانیز میبندم ‌اونم قیمت جدیدش گرون شده
فرقی نداره برند پوشک ها وقتی مواد اولیه اش گرون بشه همه میکشه بالا
با چهل پنجاه اختلاف همه برندهاگرون شده
گرون نشه هم همه رجوع میکنیم به اون برند مناسبه تقاضای ما گرونش میکنه

شده ولي هنوز قيمت قديم ميخريم

من امروز رفتم ۳۶۸ بود... ولی فک کنم قیمت جدیدش همینقدر باشه

من هفته پیش سه بسته گیرفتم دونه ای ۳۷۰

دیروز معازه فروختم ۳۷۰

فقط برو تو سایت ها ببین حتی ۹۰۰ هم هست
اگر تهران هستید ادرس جایی بدم مولفیکس من خریدم ۳۲۰ داد سایز ۶

من الان مولفیکس و هانیز قیمت کردم فرقی نکرده بود مای بی بی رو نمیدونم

من امروز گرفتم 50 تایی شماره 5 مولفیکس 584

مگه نرفتی بخری ببینی قیمتارو
۴ رور پیش تو فروشگاه این قیمت بود

مولفیکس سایز3 امروزخریدم 300

سلام عزیزم مولفیکس هنوز ن ولی مای بی بی تو هر فروشگاهی رفتم ۶۸۰بود

نه عزیزم شایعه نیست متاسفانه همسرم امشب رفت مای بی‌ بی بخره 680 بوده

اره اینجا از اون روز ۳۰۰ بود امروز گفتن بار جدید ۶۷۵

واقعیته

من مولفیکس تعداد بالا گرفتم 590

واقعیته عزیزم

من امروز قیمت قبل گرفتم فروشنده می‌گفت خریدای قبل هس معلوم نیست خرید جدید چند بشه

آره قیمت جدید ۶۸۰هس

اره بخدا گرون شده .من امروز هرچی گشتم نبود همه رو انبار کردن .دوستم بهم گفت تو داروخونه کار میکنه گفت انبارشون کردیم میخان بدقیمت ۶۹۰ بدن

سلام بله درسته

بله واقعا گرون شده

نه باوا سایز ۴ مولفیکس شوهرم غروبی ۳۴۰ گرفت

بله واقعا

اره من گرفتم همبن قیمت

بله من تو افق کوروش دیدم ۶۸۸

والا من هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط