چرازیرپیاماهمه مینویسن
پوشک شیرخشک مای بی بی مولفیکس

۴ پاسخ

برا منم سواله

چون وقتی تاپینک های مینویسیم که به بچه و بچه داری مربوط نیست گهواره اونارو نشون نمیده و بازدید نمیخوره پایان تاپینگ اینارو مینویسیم که گهواره فک کنه سوالمون درمورد بچه داری و پیام رو نشون بده

من اینارو نمینویسم تاپیکام بازدید نمیخورن اصن

برا اینکه پیام بیاد بالا و دیده بشه

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی