خب عزیز اصلا دوسالگی سن مناسبش نیست چرا اصراریه
چخبره ۲سالگی😐خیلی زوده.بچه کلی آسیب میبینه در آینده
بنظرم دوسالگی زوده واسه دستشویی گرفتن دکترپسرم میگف از حدود۳سالگی بازم بستگی ب بچه داره..بهم گفت اول ازشیربگیرش ۲سالگی بعدکم کم بروسراغ اون یکی
والا من موندم خواهرشوهرم چطوری دخترشو تو یکسال و نیم گرفت از پوشک ، میگه دخترم خودش بدش اومده بود از پوشک ،انقدر موذیه یه راهنمایی نمیکنه یکی چیزی یاد بگیره میمیره
من دخترم حرف میزنه وحالیش میشه بعدعید هوا گرم شد کم کم میخوام بهش یادبدم
بچه تا حرف نیاد حالیش نشه ک نمیشه گرفت
من پسر اولمو ۲سالگی از جیش گرفتم پدرمو درآورد دومی رو۳سالگی گرفتم خودش سر سه روز گفت
هرموقع بچت آمادگی داشت از پوشک بگیر حتما ک نباید ۲ سالگی بگیری
حالا صبر کن خیلی مونده تا ۲ سالگی بچه ها ماه ب ماه تغییر میکنن یهو میبینی دارای شخصیت میشن یهو زبون باز میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.