برا مام ریختن .من ۸میلیون دادم پوشک ۶۵۰ ریختن🤣🤣🤣موندم بخندم یاگریه کنم .دوتا پوشکی دارم🫥🫥
اینقدر اجناس رو گرون نکنن بخدا ک طرح یسنا خاستیم ن کالا برگ
650ریختن که باز😐
بنظرتون یعنی الان برا ما ریختن
سلام با چی چک کردین
دهک چند میریزن
من الان چک کردم دهک ۳ ایم ۶۵۰ ریختن
واسه ماهم ریختن 500 ی پوشاک نمیشع خدایی
تازه چک کردم ریحتن
پووو ما خوردیم تمومم کردیم یه ابم روش منتظر یسنا بعدییم🤣🤣
چقد ریهتن؟؟؟
چند ریختن؟دهک چندین
مگه پونزدهم هرماه نمیریزن؟
دوباره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.