منم
شمام تهرانی ؟؟
بسلامتی 😍
باهمیم؟؟ منم امروز ۳۰ هفته و ۳ روزم
وای دقیقا منم تازه تموم شد
خیلیییییی سخت داره میگذره 7 ماهگی برا من 4 روز مونده🥴
میگن خیلیی دیر میگذره
اره؟🥴برا من تا همین اینجاش که خیلی سخت گذشته الان یه ماه تو ۲۷ هفته ام سرماهم خوردم🤕
چند هفته امپول ریه زدین؟
۷ ک خوبه ۸ رو ندیدی😂😂😂
برطبل شادانه بکوب😂😅😅😅😅
۳۰هفته باید تموم بشه
خوشبحالت برامنم دعاکننن
منم❤️🖐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.