بچه اول دوم و پشت سر هم آوردم لذت میبردم اصلا سخت نیست بچه سوم چهارم پشت سر هم سخته نکشیدی ک بفهمی چی میگم واقعا سخته نه اعصاب داری نه روان
اخرشبا فقط سرمو فشار میدم رو بالشت در حد مرگ ازسردرد
نمیدونم این همه سختی داره چرا همش توصیه میکنن پشت سر هم بهتره
نمیدونم این دو سه سال چقدر حرص و بی خوابی چند سال آدم پیر میکنه
بچه شیر به شیر خیلی سختر دو قلو هست دو قلو هم سنن این نه هی اون بزرگه میزندش روش میشینه همش باید حواست جمع باشه آسیب نرسونه و جدا لجبازتر و بی میلتر به غذا میشع
خیلی سخته خودم میکشم
از صمیم قلب درک میکنم خداقوت🫂
دقیقا اونجاش سخت تره ک کسی درکت نمیکنه
فنچت چن سالشه؟
منم همینم 🥲
یکیش دارم باید اون آهنگ که ترند شده توی دیونه خونه میخونه زهرای شیرازی زهرا زهرا زهرا شدم دوتا پشت هم وای اول خداروشکررر کن پنج سال دیگه راحتی ما نوزاد بغلیم اون موقع بازم دوم دواش تر یا ک خخخخخ چی بگم والا من واقعا هیچ وقت فکر نمیکردم بزرگ کردن بچه کار سختی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.