اوه من وحشتناک خونریزی میکنم جوری ک از لون نوار خیلی بزرگ دو چسبا میذارم ولی کلا سه روز خونریزی دارم روز چهارم یهو قطع میشه
طبیعیه گلم من مامان دلانا رو که شیر میدادم ۲ سال ودوماه کامل پریود نمیشدم اصلا
اینجوری دیر به دیر پریود میشی بد نیست برات؟دکتر رفتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.