۳ پاسخ

اوه من وحشتناک خونریزی میکنم جوری ک از لون نوار خیلی بزرگ دو چسبا میذارم ولی کلا سه روز خونریزی دارم روز چهارم یهو قطع میشه

طبیعیه گلم من مامان دلانا رو که شیر میدادم ۲ سال ودوماه کامل پریود نمیشدم اصلا

اینجوری دیر به دیر پریود میشی بد نیست برات؟دکتر رفتی ؟

سوال های مرتبط