منم دیشب پیاده روی کردم بعدش شکمم سفت شد ودردم گرفت از کمر میزنه به شکم ووارژنم تا ساعت 4صبح منظم درد داشتم پلی الان نه یکم خوب شد درد دارم ولی قابل تحمله بیشتر درد وارژن الان بهتر از دیشب یکم اروم شدم
برو بیمارستان. اگر درد منظم شد
نزدیک زایمانته ورزشم میکنی حتما پیاده روی برو لگن وشکمتو چرب کن حتما
بروبیمارستان
بلند شو حموم بکن اگه آروم شدی که هیچی اگه هنوز درد داری برو بیمارستان کاراتو بکن شاید بخایی زایمان کنی
هفته پیش معاینع شدم گفت دوسانتی
خوش به حالت زایمانت شروع شده پاشو برو بیمارستان
دوعسان قاچ بیمارستانا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.