نینیم بعداز آروغ گرفتن سکسکه میکنه علت چیه؟

۵ پاسخ

ولا میگن بخاطر اینه آروغ خوب گرفته نمیشه

میگن سکته بعد شیر بچه رو چاق میکنه اشکال نداره

سکسکه خیلی خوبه

اکثرا بچه ها همینن

داره رودش بزرگتر میشه این نشونه خوبیه داره رشد میکنه الحمدالله

سوال های مرتبط

مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی