هر کسی یه چیزی میگه ولی دلیل علمی اینکه بچه باد زیادی قورت داده و به دیافراگم فشار میاد که باید بگیری بغلت صاف مثل وقتی که میخوای ارغشو بگیری تا بچه آروم شه
معدش داره جا باز میکنه 😍
معدش جا باز میکنه که زیاد تر بخوره رفته رفته درس میشه
من هر بار ک شیرش میدم دقیقا آروغشو ک میگیرم شروع میکنه به سکسکه کردن مامانم میگه خوبه ینی رو دلش صاف میشه نمیدونم منظورش چیه
بچه منکه در روز ۳ ۴ بار سکسکه میکنه خیلی براش ناراحتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.