۵ پاسخ

هر کسی یه چیزی میگه ولی دلیل علمی اینکه بچه باد زیادی قورت داده و به دیافراگم فشار میاد که باید بگیری بغلت صاف مثل وقتی که میخوای ارغشو بگیری تا بچه آروم شه

معدش داره جا باز میکنه 😍

معدش جا باز میکنه که زیاد تر بخوره رفته رفته درس میشه

من هر بار ک شیرش میدم دقیقا آروغشو‌ ک میگیرم شروع می‌کنه به سکسکه کردن مامانم میگه خوبه ینی رو دلش صاف میشه نمی‌دونم منظورش چیه

بچه من‌که در روز ۳ ۴ بار سکسکه میکنه خیلی براش ناراحتم

سوال های مرتبط

مامان ایهان
دوقلو ها مامان ایهان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد