۷ پاسخ

احتمال داره که رفلاکس داشته باشه ببر دکتر

سکسه نشونه ی سالم بودنه خیلی خوبه

طبیعیه به مرور درست میشه عزیزم
اصلا نگران نشو میگن داره روده گشاد میکنه😆😆😆

خوبه عزیزم جای نگرانی نداره

سکسکه که عالیه

عیب نداره
اروغشو حتما بگیر

نترس معدش داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی