خانما کسی این روزا آمینو سنتز انجام داد؟

۷ پاسخ

منم سی وی اس دادم شکر خدا خوب بود
قبلا آمینو سنتز انجام دادم

اره عزیزم تو همین گهواره خیلی دیدم کسایی و که انجام دادن
خودمم انجام دادم

من شنبه نوبت دارم😔

بله عزیزم من تو هفته 16 انجام دادم،مراقبت خاصی نداره، یه هفته استراحت داشته باشی، نزدیکی نداشته باشی یه هفته با همسرت، سه روز حموم نری، هزینه هم بستگی داره دکترت چند نوع آزمایش بخواد هزینه من بدون بیمه شد 20ملیون

سلام عزیزم من انجام دادم هفته 15 شکر خدا خیلی راحت بود بچه هم سالم

من تهران انجام دادم

چرا امینو انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو نوا و آوا مامان دوقلو نوا و آوا هفته سی‌ودوم بارداری