دکتر متخصص من فاطمه بهادری بود الان تا ۱۵ طعتیل هست کسی تو ارومیه متخصص زنان خوب تا ۵ میتونه معرفی کنه
سلام دوستان من امینو انجام دادم جواب اولی سالم اما دومی مثبت اومده بچه باید سقط شه هفته ۲۵ هستم ارومیه پیش عبدی راد آزمایش انجام دادم کسی بوده تا حالا سقط کرده باشه در این هفته راه قانونی غیر قانونی ش چطوره
من هفته ی 15 آمینو سنتز انجام دادم ،هنوز جواب آمینو نیومده.
الان هفته 16هستم ،غربالگری دوم هم لازم هست برم؟
من ۱ ساعت قبل انجام دادم
پناه برخدا
منم سه شنبه هفته ی پیش دادم هنوزجوابش نیومده خیلی استرس دادم ریسک من۱/۱۸۲بوده
ولی ازانجامش نترس فقط بعدش چندروزاستراحت مطلق داشته باشی
جوابش خوب بود؟
من انتیم خوب بود ولی برای سلفری نوشت
این آزمایش منه
من یک به 107
حوشبحالت برای منم دعا کنین
دکتر ۲۶۰۰
آزمایشگاه ۱۵تومن
آره عزیزم من ۱۶ هفته انجام دادم توی آزمایش غربالگری دوم ریسک سندروم داون یک به هفده بود که خداروشکر آمنیو منفی شد 🥹
سه دکتر و 8ازمایشگاه
نگفتن چقد هزینه
منم شنبه
من شنبه باید برم
من جهش ژنتیکی. درصورتی که اصلا فامیل نیستیم با شوهرم. و عقب مانده هم نداریم . ریکسم 1به 107بود
مشکلت چی بود برات نوشتن من برام سلفری نوشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.