آیا کسی بود آمینو سنتز انجام بده؟

۱۹ پاسخ

دکتر متخصص من فاطمه بهادری بود الان تا ۱۵ طعتیل هست کسی تو ارومیه متخصص زنان خوب تا ۵ میتونه معرفی کنه

سلام دوستان من امینو انجام دادم جواب اولی سالم اما دومی مثبت اومده بچه باید سقط شه هفته ۲۵ هستم ارومیه پیش عبدی راد آزمایش انجام دادم کسی بوده تا حالا سقط کرده باشه در این هفته راه قانونی غیر قانونی ش چطوره

من هفته ی 15 آمینو سنتز انجام دادم ،هنوز جواب آمینو نیومده.
الان هفته 16هستم ،غربالگری دوم هم لازم هست برم؟

من ۱ ساعت قبل انجام دادم

پناه برخدا

منم سه شنبه هفته ی پیش دادم هنوزجوابش نیومده خیلی استرس دادم ریسک من۱/۱۸۲بوده
ولی ازانجامش نترس فقط بعدش چندروزاستراحت مطلق داشته باشی

جوابش خوب بود؟

من انتیم خوب بود ولی برای سلفری نوشت

این آزمایش منه

تصویر

من یک به 107

حوشبحالت برای منم دعا کنین

دکتر ۲۶۰۰
آزمایشگاه ۱۵تومن

آره عزیزم من ۱۶ هفته انجام دادم توی آزمایش غربالگری دوم ریسک سندروم داون یک به هفده بود که خداروشکر آمنیو منفی شد 🥹

سه دکتر و 8ازمایشگاه

نگفتن چقد هزینه

منم شنبه

من شنبه باید برم

من جهش ژنتیکی. درصورتی که اصلا فامیل نیستیم با شوهرم. و عقب مانده هم نداریم . ریکسم 1به 107بود

مشکلت چی بود برات نوشتن من برام سلفری نوشتن

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری