پناه پیشونیش داغ بود، تبش رو گرفتم ۳۷/۵ بود. طبیعیه؟

۳ پاسخ

پسرمنم دوروزه بدون علائم دیگه ای تب داره بردمش دکتر

۳۸تب حساب میشه ولی مراقبش باش یکم گرمه دمای بدنش لباساشو کم کن صورتشو بشور

دکتر گفت ۳۷ و نیم به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته چهاردهم بارداری