کرم محافظ پای نی نی چه مارکی خوبه؟ آردن؟

۴ پاسخ

من کرم وازاین وی کر آبیشو میزنم، تا الان راضی بودم

پسرم وقتی نوزاد بود براش چیکو میزدم خوب بود بعدش که بزرگ تر شد دیگه براش ایروکس میزدم اونم خیلی خوب بود

اطرافیانم از آردن خیلی راضین، منم تصمیم دارم بگیرم.مخصوصا قبل از پوشک کردن میزنن جلوگیری میکنه از سوختگی

محافظ پا دیگه برا چیه

سوال های مرتبط

مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۴ ماهگی
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی