بچه‌ها شمام تو این هفته ها نافتون زده بیرون؟؟؟

۱۴ پاسخ

بیرون نزده ولی هم سطح شکمم شده

برای من کلی رفته تو

آره عزیزم 😂

ارهههه

بله از 17 هفته ب بد زد بیرون
شوهرم مسخرم میکنه میگ پسر شدی 😬 🤣

نه عزیزم

نه هنوز داخله

بیرون نزده ولی مماس شده با شکمم

برامن از۴ماهگی اومده بیرون مثل دکمه😂ولی سرپسرم اینجوری نبودم شایداین دفعه دخمره اینطوریه ولی طبیعیه

واسه من نزده ولی اومده جلو کم کم انگار میخواد بیاد بیرون ولی باشکمم اومده تو ی سطح

نه خداروشکر

نه هنوز

نه ولی طبیعیه

ن عزیز

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی خانوم مامان نینی خانوم ۸ ماهگی
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی