۵ پاسخ

سیب زمینیش و کم بریز بقیه مواد بیشتر سس و هم با ماست درست کن اینجوری کم میشه قندش

سیب زمینی قند داره دیگه
ماست و سس قاطی بزن .
ولی کلا الویه سردی هم هست کمتر بخور

بخاطر سسی که داره قند داره که ولی بخور یه بار اشکال نداره که

چرا قند داره ؟؟

نچ بخور سیب زمینی آبپز خوبه تخم مرغ آبپز خوبه با گوشت مرغ درست کن بازم اونم خوبه فقط یه سس میمونه ک اونم با ماست قاطی کنی اوک میشه مشکلی نداره اصلا من تا الان خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد