خانما نی نیم پسره بنظرتون سیسمونی سفید بگیرم یا کرم

۱۳ پاسخ

ترکیب آبی روشن با کرم بگیر خیلی ناره

به نظرم سبز فسفری با نسکافه ای خیلی شیکه

کرم قهوای.من ک کرم قهوای میگیرم

کرم بگیر

از کجا میدونید؟ رفتیم سونو یا سلفری؟
اگه رفتید سونو چند هفته بودید و اینکه صددرصد گفت؟
من دارم میمیرم از فضولی واسه جنسیت بچم میخوام ببینم زودتر تایم ممکنه کی هست برم بفهمم😂😂

من سفید چوب گرفتم خیلی شیکه

من که رنگی رنگی گرفتم 😁

بنظر من خاکستری بگیر چون اسپرته هم اگر ی روزی خواستی دوباره بچه دار بشی براش بشه اگر دختر شد
کرم و سفید همش باید بشوری شون چون زود تر از همه رنگ

انومالی رفتی

کرم یا طوسی

سفید نگیر زود به زود کثیف میشه

رنگای شاد و رنگی رنگی بگیر کرم و قهوه ای و اینا واقعا مناسب بچه نیست ک خیلیا سیسمونی و این رنگی میگیرن

کرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری