ترکیب آبی روشن با کرم بگیر خیلی ناره
به نظرم سبز فسفری با نسکافه ای خیلی شیکه
کرم قهوای.من ک کرم قهوای میگیرم
کرم بگیر
از کجا میدونید؟ رفتیم سونو یا سلفری؟
اگه رفتید سونو چند هفته بودید و اینکه صددرصد گفت؟
من دارم میمیرم از فضولی واسه جنسیت بچم میخوام ببینم زودتر تایم ممکنه کی هست برم بفهمم😂😂
من سفید چوب گرفتم خیلی شیکه
من که رنگی رنگی گرفتم 😁
بنظر من خاکستری بگیر چون اسپرته هم اگر ی روزی خواستی دوباره بچه دار بشی براش بشه اگر دختر شد
کرم و سفید همش باید بشوری شون چون زود تر از همه رنگ
انومالی رفتی
کرم یا طوسی
سفید نگیر زود به زود کثیف میشه
رنگای شاد و رنگی رنگی بگیر کرم و قهوه ای و اینا واقعا مناسب بچه نیست ک خیلیا سیسمونی و این رنگی میگیرن
کرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.