اره خواهرم😑
من،😐۳۵ساعت درد طبیعی آخر سزارین
من زایمان قبلیم اینطوری بودم
منم بعد از ۱۲ ساعت درد سزارین شدم ، بند ناف ۳ دور دورگردن بچه بود و بچه ۴ کیلو بود
بله من بعد ۱۴ساعت درد کشیدن سزارین شدم
من سر دخترم برای طبیعی رفتم بیمارستان میسه ابمم پاره شد
چندین ساعت رو سه سانت موندم پیشرفت نکردم اخر بردنم سزارین خیلی هم درد کشیدم
خیلیا رو دیدم اینجوری شدن
بله من
بچمسفالیک بود و قرار بود طبیعی زایمان کنم ولی کیسه آبم پاره شد و لحظه آخر سزارین شدم
سلاک کسی بود سزارین ۳۶هفته۶روزانجام بده بچه دستگاه نره با دو دوز بتامتازون؟؟
من. سر زایمان اولم درد عذاب کشیدم آخرم سزارین شدم که خداروشکر میکنم سزارین بهترینه
اره خیلیارو دیدم من بکنن
اره دختر عموی مادرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.