خانوما شماها هم وقتی چن تا چای میخورین تپش قلب میگیرین ؟

۷ پاسخ

شاید برای قندشه که باهاش میخوری

کافعین داره کم بخور کمرنگ

چایی برای رشد نی نی خوب نیست
نباید بیشتر دوتا لیوان کمرنگ بخوری

من اصلا نمیخورم ی جا برم ی دونه کمرنگ دکتر گفت نخور

من تا حالا چند تا چایی نخوردم ولی خب کافیئین داره چایی دیگه زیاد بخوری تپش قلب میاره

من یه دونه هم بخورم تپش قلب میگیرم

چخبره چندتا چایی
من چایی زیاد نمیخورم روزی دوتا فقط

سوال های مرتبط

مامان مهرسا خانوم مامان مهرسا خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری