هردو قشنگن،اما من آیهان رو بیشتر دوست دارم
آیهان.
آیهان خوبه علیهان ام خوبه
دوتاش حیلی قشنگه و از اسمای مورد علاقه منه
آیهان
ایهان
آیهان شکتره
هر دوش قشنگ به نظرم ویهان
هر دو خوبن ببین خودت با کدوم راحتتری
من اسم پسر اولم دیان اسم دومی میخوام بزارم ویهان بهم میان بنظرت
ویهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.