سلام قرص ال دی رو چه موقع از پریودی باید مصرف کرد؟

۳ پاسخ

دکتر به من گفت از سوم پریود بخورم
ی بار دیگه هم دکتر از ۵پریود بهم داد

معمولا از روز ۵ ام پریودی

من کیست داشتم از سوم پریودی خوردم تا بستش تموم شد

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته دوازدهم بارداری
مامان nini مامان nini هفته دوازدهم بارداری