ن بیسکوئیت ضرر داره نمیدم
بیسکوئیت برای نوزاد اصلاً توصیه نمیشه؛ نه خشک، نه با آب جوش نرمشده. شکر بالایی داره، ارزش غذایی خاصی نداره، ذائقه بچه رو به شیرینی عادت میده و حتی میتونه خطر خفگی داشته باشه. نوزاد زیر یکسال هیچ نیازی به بیسکوئیت نداره و همون فرنی ساده، حریره یا پورهها کاملاً کافیه
بچه من تخم مرغ نخورد اما تخم بلدرچین خورد. بیسکوییت مادرم بهش دو سه بار دادم
من هم غذا میدم بهش هم بیسکویت مادر و پتی بور
من فعلا فقط زرده میدم سفبده نمیدم
بیسکوییت مادرهم بعد اینکه همه طعم هارو خورد دادم
چون نمیخاستم از اول طعم شیرین بچشه که بعدا غذاب بدون طعم رو نخوره
بیسکوئیت نه سفیده تست کردم حساسیت داد دیگه ندادم فقط زردشو میدم تا یک ماه دیگه دوباره تست کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.