من ۱۳ روز تاخیرم🥲🥲 ازمایش رو ۱۱ تاخیر منفی بود
بیبی چک ها هم همینطور
نمیدونم چرا پریود نمیشم🙂
تحت نظر برزگر باش
همسن من هستید عزیزم درخواست بده هم داشته باشیم
چند وقته اقدامی عزیزم
کار خدارو باش من نمیخاستم باردار بشم دومین بار باز شدم ولی واس اونایی ک خیلی میخان نمیده چرا اخه😔😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.