با سه روز تاخیری منفی بازم 😔😔😔

۵ پاسخ

اره بابا خدا بزرگه هر وقت خودش صلاح میدونه بشه ...انشالله همه اونایی چشم انتظار هستن سبز بشن

نگران نباش به موقع اش باردار میشی منم دوسال منتظر بودم و خیلی افسرده شده بودم ولی همون ماه که اصلا انتظار بارداری رو نمیکشیدم باردار بودم

ایشاالله ماه بعد 🌱.

چند ماه اقدام؟؟!

یکم دیگه صبر کن انشالله مثبت می شه

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان هفته دهم بارداری
مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری
ملیحه ملیحه قصد بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی