سونوگرافی بیمارستان خلیج فارس خوبه برم؟؟

۲ پاسخ

خاتم برو خیلی خوبه مخصوصا روزایی ک حقانی میشینه

نمی دونم ولی من ب بیمارستان اعتماد ندارم..همیشه میرم کوچه باغی خییلی دقیق مخصوصا برا وزن..یبار رفتم گمبرون ۵۰۰گرم وزن بچمو زیاد زده بود ولی کوچه باغی همونو ک گفت شد..

سوال های مرتبط