۱۱ پاسخ

مامان انیسا اشکال نداره قد خودتو بابای انیسا رو بگی؟؟
چی بدم برا رشد قد

قدش عالیهههه

منم روزی 3بار میدم از پستونک گرفتمش لج میره

اگه شیر خشک میدی یا شیر گاو میدی میتونی بدی من خوذم تا ۳ سالگی پسرم شیشه شیر میخورد ولی سینه رو نده اصلا من دخترم ۱/۵ سالگی جدا کردم هنوز دستشو میذاره رو سینم لبشو میک میزنه

بچه من 3 سالشه
قد 97
وزن 13
بهداشت گفت خوبه نمودارش

ماشالله دوتاش هم عالیه

قد و وزنش عالیه . ولی خوب هرچه زودتر از شیر بگیری ب نفع خودته هر چی بزرگتربشه از شیر گرفتنش سخت میشه شیر گاو هم اگر قراره بدی بهتره ک کم بدی چون کم‌خونی میاره من از شیر خشک گرفتمش یه مدت شیر گاو دادم دست پا درد گرفت و کم‌خونی شیر گاوم نمیدم دیگه اصن

خیلیییییی خوبه وزنش

خیلی خوبه قد وزنش ، شیرخشک میدی، جایگزینش شیر گاو بده

عالیه واسه دوسالگی
بعد خودتون قد بلند هستین؟
شیر خشک منطورته؟بعد عادت میکنه ترکش سخت میشه ولی شیر پاستوریزه مشکلی نیست

2سالشه؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی