مامانا شیرخشک پدیاشور خوبه؟

۲ پاسخ

مکمل برای بالای یک سال نه زیر یکسال

پدیاشور شیرخشک نیست و یه مکمل هست مثل لیدی میل و اینا ک توی بارداری خودمون میخوردیم و اصلا پدیاشور جای گزین شیرخشک نیست و خیلی هم شیرینه و قند بالایب داره

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان الیسا♥️و ملیسا مامان الیسا♥️و ملیسا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷🎀Elay🌙 مامان 🩷🎀Elay🌙 ۱ سالگی