۶ پاسخ

خرما و پودر چهار مغز و سویق قاطی کردم دادم

هویج و کدو حلوایی رو ابپز کردم... فرنی درست کردم یک قاشق سویق گندم و خرما و یه قاشق سویق برنج و سنجد ریختم... این دوتارو باهم قاطی کردم و یه ذره کره پاستوریزه هم بهش زدم... 😋

بیسکوییت مادر و شیر و موز دادم ولی خوشش نیومد

میگم عکس جوی دوسر میفرستی

شیره انگور زود نیست

چی هست میه دستورش بگی

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان شکوفه گیلاسم🌸 مامان شکوفه گیلاسم🌸 ۱۴ ماهگی