۱۲ پاسخ

مولفیکس قوارش بزرگه یکش اندازه دومای بیبیه تا۴۰روزبنظرم استفاده میشه البته بازم بستگی داره نی نی تپل باشه یاریزه

من تا الان که بچم۱۸روزشه سه بسته ۲۰تایی استفاده کردم

دو و یک مولفیکس شبیه همه
دو فقط بلندتره

نه نخر
زود سایز به ۲و۳میرسه

بچمو یک‌ماهه می‌خوام شماره دو بگیرم با شماره یک جای پوشک میمونه

من ۳ تا بسته ۴۰ تایی گرفتم و ۱ بسته ۲۰ تایی برای بیمارستان بقیه را ۲ گرفتم ۴ بسته

مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین

@zahra125599

سایز ۲ نوشته ۴ تا ۸ کیلو پس ۱ کمتر استفاده میشه من مای بی بی میزنم براش از دیروز ک ۳۹روزش بود سایز ۲ زدم براش دیگه ۱ حدود ۴تا ۲۲تایی استفاده کردم براش

دیگه یک نخرین بچه زود بزرگ میشه تنگ میشه واسش دو بگیرین

من دو بسته 40 تایی گرفتم فک کنم 70 تا هم کافیه

بستگی به بچه دارم من کلا دو بسته شماره یک بستم بعدش دو

منم یه بسته یک گرفتم.میخواستم یه بسته دیگه بگیرم فروشنده گفت دو نیاز میشه دیگه یک نگیر

سوال های مرتبط