سلام مهیاجان نگران نباش احتمالا تخمک گذاریت روزای اخر سیکلت بوده. یکم بگذره بری همچی عالیه. منم شنبه میخوام تازه سونو برم فکر کنم همون ساک فقط معلوم باشه
عزیزم احتمالا لقاحت دیر بوده بارداری روزای اخر سیکل صورت گرفته که روز ۱۵ تاخیر بتا ۴۰۰ بوده
دو هفته از هفته ات کم کن هفته واقعیت مشخص میشه
مبارک باشه عزیزم یعنی میشه منم بعد از 14روز تاخیر باردار باشم دوتا تست مثبت دوتامنفی دارم بتادادم 7روز پیش یک بود
تو سونو حتما مینویسه چند هفته
مبارکه 😍🤩
اره منم رفتم فقط ساک مشخص بود دو هفته دیگ باید برم ،سونو گفت چند هفته ای
عزیزم دوست من بعد دو هفته تاخیر بتاش ۱۶۹ بود فردا زایمانش مطمن باش اگه خدا بخواد همه چی ممکن بسپار به خدا انشالله همه چی خوب نیس میره و نینیت بغل میگیری
مگه سونو طبق ساک نگفت چند هفته ای؟؟
صبر کن
من بتا ۳۵۱۱ بود ساک نبود هفته بعد رفتم ساک بود پنج هفته پنج روز بودم
خب بعد اون سونو نرفتی سونو؟
توی برنامه گهواره ثبت کردی تاریخ آخرین پریودت رو ؟؟
احتمالا دیر تشکلیل شده بچه.
بازم با دکترتونمشورت کنید
الان اصلا نمیدونم چند هفته ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.