۶ پاسخ

صفر تا ۳ ماه خوبه ..صفر کوچیکه سخته تنش کنی .

من فقط یک خریدم اصلا صفر نخریدم

عزیزم رفتی با دکتر برزویی صحبت کنی؟

یک
صفر اندازه نمی شه

۱ بهتره
البته اگر ۰ تا ۳ ماهم بگیری خوبه

صفر مناسب.ولی یک هم ببر

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی