۸ پاسخ

سونوگرافی از هر نوعش اشعه نداره

ن گلم سنو هچ ضرری نداره
اونی اشعه داره عکسبرداری

اصلا اشعه نداره این یه باور غلطیه که جا افتاده . نگران نباش خطرناک نیست عزیزم

من هرهفته دکترنوشته
چندوقت پیش تویه روزسه بارداپلردادم ازسه تادکترپرسیدم گفتن نه اشکال نداره

ببین اکر دکترت گفته نترس

ایشالا این دفعه بری دیگه دکترت بگه نیازی نیست که بری کلا...ولی فکر نکنم اگه اونقدر ضرر داشته باشه دکتر نمیگه که بری

چرا خطرناکه واسه چی هرده روز یبار؟؟

داپلر؟
میگن اب دور جنین رو جوش میاره

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی