۸ پاسخ

من ی قرصی از عراق برام اومد

چرا نمیتونم عکس بذارم من

بعد از چله خوب میشن

من ی دردی دیدم ،، یه هفته بستری شد پسرم ، اومدم خونه بعد دو روز زرد شد دستگاه اجاره کردم تو خونه ده روز ، خوب شد بعد پنج روز دوباره زرد شد ی دستگاه بهتر آوردم اونم پنج روز توش بود واییی ی عذابی دیدم طفلی بچم فقط لخت بود ی ماه بود

این زردی ادامه داره گلم بچم تا ۳۸ روز زرد بود

دستگاه گذاشتم رفت خدا رو شکر

اره برا شما درجه ش چن بود؟

من کم گرفت تقریبا زردیش 7الان دارم قطره خشت میدم بهتر. شده

سوال های مرتبط

مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی