۱۸ پاسخ

به ماهم ندادن

ب ما ندادن

مگه چند کیلو دخترت مهتاب

آره واریز شده

من الان زدم ستاره ۵۰۰ستاره ۱۴۶۳ مربع بعد موجودی برامون زده
99000001
یعنی الان 9میلیون و 900 میتونیم خرید کنیم؟

برا من اون ۵۲۰۰ رو نریختن چرا.

من هم‌تا الان نگرفتم ولی اطرافیان همه براشون واریز شده

اون 5300رو میشد یکجا خرید کرد

سری پیش واسه ما واریز نشد البته امسال چند باری ریختن که واسه ما شارژ نشد اما این سری 3900رو امروز ریختن یعنی ممکنه اونایی که نریختن رو هم واسه ما بریزن

مگه بچتون چندکیلوعه تعلق گرفته

الهی بهداشت مارودردبگیره ازش نمیگذرم تاخودقیامت به حق این ماه عزیز

چطوری متوجه میشین براتون ریختن

دختر من ۳ سال و ۳ ماهشه؛ از کجا بدونم شامل میشه یا نه؟ ما یکی دو سال که اومدیم مشهد اصلا نبردم بهداشت

چرا برای ما واریز نکردن

دوباره؟

چرا دوباره ریختن ؟جریان چیه؟

کاش بجاش میشد پول گرفت

کجا باید بریم؟؟ میشه بگید چجوریه

سوال های مرتبط

مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی
مامان الهی خودت بساز مامان الهی خودت بساز ۳ سالگی