۷ پاسخ

بخاطر اینکه معده بچه اماده بشه برای غذا فرنی رو میدن نه بخاطر ارزش غذاییش

نمیفهمم ؟؟منظورت چیه الان؟
خوب فرنی ک همیشه نمیخوای بدی بهش اولش میدی چند روز تا اماده بشه

عزیزم به نظرم همون حریره برای شروع کافیه کنار فرنی..منم بیشتر حریره میدم..دو هفته به خمین منوال پیش برو تا معده بچه آماده غذا خوردن بشه..بعد یه دونه یه دونه چیزای جدید رو تست کن..مثلا بعدش پوره سیب زمینی..بعد هویج..بعد کدوحلوایی...وقتی اوکی بود با همینا سوپ درست کن..بعدش مرغ اضافه کن...
به هیچ وجه اگه تازه کمکی رو شروع کردی نرو سراغ میکس کردن انواع پوره ها و...همه چیز قدم ب قدم..که بچه دچار یبوست یا اسهال یا دل درد نشه...

من از ۴ماهگی کمکی شروع کردم

عزیزم فرنی هیچ ارزش غذایی نداره من کلا نمیدم، حریره هم یکبار دادم اونم ارزش زیادی نداره

بعد حریره برو سراغ میوه ها و بعدم سوپ

بچه من نتونسم تا حالا فرنی بدم آبجی

سوال های مرتبط