سلام خانوما
ازکجا بفهمم شیرخشک به بچم نمیسازه؟؟!!!

۴ پاسخ

دکتر به من گفت اگه بهش نسازه بعدش دستشویی میکنه

سلام عزیزم معمولا بچه واکنش نشون میده یا زیاد گریه می‌کنه که شکمش کار نمیکنه یا اینکه اسهال میشه ونفخ نداشته باشه خوب وزن بگیره و خوابش سر ساعت میشه

یا اسهال میشه یا یبوست.

معمولا نسازه یا یبوست میشن یا اسهال

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی