من شبا میدم بهش با قطره چکون
دو سه تا قطره میریزم وقتی خوردش باز میریزم
یه قطره چکان کامل بده صبح بدی بهتره البته من نصف نصف میدم چون طعمشو دوست داره زمانی که گریه میکنه میدم آروممیشه روی پستونکشم یکم میزنم
من ک میریزم داخل سر شیشه میدم مک میزنه میخوره
هر روز ۲۵قطره که میشه همون یک سی سی ساعت ۱۰یا ۱۱ صبح اینا بدی بهتره
من باشیرم قاطی میکنم میدم بهش ، چون خیلی قطره چربی میترسم خدایی نکرده بپره تو گلوش
صبح نیمساعت بعد شیر ۲۵ قطره
فرقی نداره چطور بدی ولی شنیدم بعد شیر اول صبح بدی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.