۵ پاسخ

گرمیه...

اگر زیاد باشن الرژیه اما درحد سه چارتا اشکال نداره احتمالا نیش حشره ایی چیزی هست

به نظر گزشه

شیر خشک میخوره اگه شیر خشک میخوره حساسیت قشنگ نگاه کن بدنش اگه زیاد بودن از حساسیت به چیزیه اگه یدونه بود عادیه

دختر منم رو دستشو پاهاش زده فک کنم پشه گزیده

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی