دوستان دخترم فقط به یه طرف غلت میزنه چرا؟

۶ پاسخ

دخترمنم

پسر منم به راست فقط غلت میزد
چون دستشون برای چرخیدن راحتتره
الان چندروزه یوقتی به چپ هم می‌ره ولی خیلی کم

دختر منم همین بود بعد یواش یواش باد میگیره اون طرفم

دلانام همینه

خوب میشه پسر منم اول اینجوری بود

به اون طرف راحتتره

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی