چرابچه من فقط به ی طرف غلت میزنه

۳ پاسخ

واااا همه یه بچه ها از طرف راست حرکت میکنن

چون اینطوری خوشش میاد

طبیعیه بعدا درست میشه

سوال های مرتبط